Strawberry Weed

Det är inte många saker som kan göra en på så bra humör som en ridtur i skogen i kvällssolen! Ikväll var jag trött och grining när jag körde till stallet, men väl där så lättade allt. Kanske var det att båda grabbarna kom välkomnande i hagen eller att Ulit ser så fräsch ut! Sedan att han var en löjlig häst som stirrade upp sig för inget, det gör inget. Och att lilla Elsa som bara är ett par månader, jollrade glatt i barnvagnen när Lisa kom ut gjorde kvällen bara bättre.

you taste like strawberry weed
Förresten så var vi ju i Stockholm förra veckan! Teknik- och naturklasserna invaderade storstan för lite besök på tekniska- och naturhistoriskamuseet. Vi var även på en fransk dansföreställning som var mycket över förväntan. Eftersom det var lill-lördag så gjordes blev det även tid för puben och nattklubb. Min bror (som är awesome) tipsade oss om uteställen på Söder som vi borde spana in. Detta gjorde att vi hamnade på det skönaste stället, de spelade bla Morrissey, Elvis, The Postal Service, Broder Daniel, Håkan Hellström och Cardigans! Fust twistade och agerade Elvis, medan jag & Edwin var fruktansvärt manliga i våra drinkval. Vi sammanfattade kvällen med "bääst evah' evah'"!


Honey move closer sit down and listen
Efter ett så strukturerat inlägg så tror jag att resten
av kvällen kommer bestå av Anders & Måns, för som
min bror säger "det kan aldrig bli för mycket Anders & Måns".