Sing your life

palaceDet har varit så skönt med ledighet! Min hjärna har redan stängt av från skolan, så det var skönt att jag slapp bänga huvudet i väggen för att få den att fungera.

Somewhere in the wasteland of your head, oh
Valborg blev en kort men trevlig kväll för mig. Vi var ett litet gäng hos Edberg som grillade och slappade. Några stack in till Kalmar för fortsatt fest, medan jag (och Alex lite senare) traskade hem för att somna framför tvn.

Any fool can think of words that rhyme
På fredag så var det Emmaboda-besök på agendan. Det var så att vi skulle fira en 21-åring, en sån där gammal person ni vet. I alla fall så var det bjudet till Martin & Mikaelas lägenhet. Resten av kvällen blev mest en slump, men en rolig sådan!

And have the pleasure of saying what you mean
Annars har jag ridit och försökt bli hemmastadd i vårat nya stall, jäpp vi har flyttat ännu en gång. Vi får väl se hur det blir, Ulit var i alla fall lite förvirrad när jag såg honom senast.

So sing it now, all the things you love
Men det bästa med ledigheten har ändå varit att Alexander har varit hemma riktigt länge! Det blir så mycket bättre när han är hemma längre tider. Saknar dig din buse!


palace
Mina babes & jag
palace