Threre's no one here to catch our fall

Sitter och smaskar twix, känns som högstadietiden.

Don't lose your spirit
Tyvärr så har lovet tagit slut och skolan har börjat. Men vi avslutade lovet med att gå på bio, Jumper. Kände nog halva salongen, haha. Efter att ha läst en "del" dåliga recensioner så var jag beredd på det värsta men det var en helt godkänd film. Underhållande, men inte något som gjorde större avtryck.

But don't give up, you're almost there
Igår så lagade jag, Martin & Johan mat tillsammans. Jag är ensam hemma på kvällarna denna veckan och jag tycker det är trist att laga mat själv, och de pojkarna tyckte detsamma så vi hade en trevlig måndagskväll. Sedan har jag börjat plöja igenom Harry Potter & Dödsrelikerna. Det är en sådan bok som får 100 sidor att gå i ett nafs! Så får se om jag avslutar den ikväll eller om jag kan "hia" mig.

I need some young blood
Det är faktiskt så att jag har jobbat på att få ihop ett cv de senaste dagarna. Jag ska göra något så vuxet och läskigt som att söka jobb. Är nästan färdigskriven nu i alla fall, behövde bara en referens. Känns lite konstigt att ringa till någon och be dem säga snälla saker om en, men Roy ställde gärna upp så det känns ju bra. Undrar bara en sak, varför ska man behöva skicka med ett kort?

Ica, den skatan, är på varmare breddgrader och det får
 dagens regn att verka både blötare och dystrare.