NaNaNa!

Vilket väder! Ja, nu tror jag nog att våren allt är här.

Winter's been real long this year
Och det har vi allt njutit av i helgen. Fredagen började segt med uppsatsskriving i aulan, gick verkligen inte bra. Eftermiddagen spenderades en stund i stallet där jag skötte om Ulit som bara hade tre stycken skor på sig, så det blev ingen motion för oss. Istället lyckades jag fläcka upp några fingrar när de söta fölen hade min uppmärksamhet. Kvällen spenderades med den hemkomna älsklingen och paret Öhman/Ludwigsson. Det blev en trevlig kväll med många skratt, precis som vanligt!

Time to take your sweetheart by the hand and lead him to the Promised Land
Med samma gäng + en lillasyster så åkte vi till kalmar dagen efter. Där hittades min studentklänning! v Äntligen! Så jag svävar på små moln. Så gott folk, låt bli MQ för där hittade jag min klänning! Efter en skön dag i storstaden blev det en spontan grillfest på kvällen. Var god uppslutning och vi blev ett härligt gäng som satt och pratade om allt möjligt!

Hold the door, I'm coming, all that jazz like I'm released from Alcatraz
Var lite lagom lat förra veckan, fick inte mycket skolarbete gjort eller motion för den delen heller. Så tänkte att jag ska göra klart lite arbeten idag och om jag hinner ut och springa en sväng.

(Förresten så klippte jag banden häromdagen)