Lucky socks

Man blir ju så glad av sol! Har ni märkt vilken energi de där solstrålarna skänker?

And wear these lucky socks until they fade away
Jag har verkligen fått mycket sol på mig de senaste dagarna! Igår satt vi ute hur länge som helst när vi väntade på våran sista lektion. Och det blev detsamma idag, dock tog vi oss ner till Linnéasjön och solade oss. Himlans vad härligt! Jag är just hemkommen från Elmeberg där Ulit och jag hoppade lite i kvällssolen. Han var duktig, det är bara jag som behöver lite mer hopp-kondition!

If I get home before the rain you're mine, but I won't bet
Och igår blev jag bjuden på middag av Ica & Linus. Blev riktigt mumsig tacos med diverse tillbehör. Tur att jag hann med en joggingtur innan jag åkte ut och käkade. Skoj att se den bruden en stund i alla fall! Får försöka ses lite oftare nu.


Bara för att jag har fått paket idag!

Kommentarer
Postat av: nathalie

undarar vad det var i det paketet? :)

2008-04-24 @ 10:36:30
Postat av: ica

vad var det i paketet? :D

2008-04-24 @ 11:10:47
Postat av: mlini

Haha, nu blev du nyfiken va? Du får gissa!

2008-04-24 @ 12:02:20
URL: http://popfjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: