And my favorite band will always be Tears for Fears

Jag håller just på att färdigställa några arbeten, och jag hoppas innerligt på att de ska bli de sista för den här terminen. Dessvärre vet jag att vi har minst två muntliga föredrag kvar.

And I'm gonna wear a pink tux to the prom
Men med sådant skönt väder som vi har så ska jag inte klaga. Det har nästan blivit en glass om dagen med trevligt sällskap de senaste dagarna. Jag har även bokat tid för baluppsättningen nu, skönt att ha saker klara. Jag har i princip bara balavgiften och ett par studentskor kvar att fixa. Otroligt vad jag är duktig, trodde jag skulle springa runt som en galen höna sista veckorna! Älskar verkligen studentklänningen och det känns lite småpirrigt att kika på studentmössan! Förresten så är även limousinen bokad till balen, tur vi har Johan med kontakterna! Så nu får även Stina & Fust åka med oss.

Live without a care, what could possibly go wrong?
Igår var en härlig dag med en massa solsken! Jag och Ulit tog oss en tur ut i skogen, dock var vi båda ganska dåsiga av värmen så vi tog det lugnt. Däremot lyckads jag få mig en blodblåsa, jag är bra på att skada mig i stallet! På kvällen blev det en improviserad grillning hemma hos Martin. Allt var perfekt för grillfest! Det var god mat (speciellt ostringarna, eller vad säger du Stina?) och underbara människor! Så det var heltklart en lyckad kväll, tack så mycket för det Martin!

Driving fast cause he never did a thing slow
Och så har jag till slut en riktigt bra nyhet - jag har fått jobb! Jag som hade gett upp hoppet, men igår så ringde det ifrån Flygt. Så den 16 juni så börjar jag i Emmaboda. Sedan så misstänkte flickorna ifrån just Emmaboda att vi nog kommer att jobba på samma avdelning! Hur mycket bättre kan det bli?


grillfest

grillfest