Did I ever take my eyes of the horizon?

Just hope that I can fool myself,
then I know I'll be alright

Nu är hösten här, med vacka färger och det är snart dags för vantarna att åka fram. Vintern får gärna dröja ett tag till, jag är inte något fan av slask.

It was nothing, it was just the smell after the rain
Det blev en lugn helg. Min baby mådde inte jättebra i fredags så vi struntade i utgång. Istället blev det slappt framför tvn. Mamma och jag hann även med en omgång i Alfapet som kommer gå till historien. Fast det var ju lite julafton också, för jag fick två nya par skor!

I saw nothing but the sky
Igår sovs det länge och på kvällen blev det ett kort besök hos Julia. Vi var och tittade på hur fint det hade blivit i hennes egna hus. Och idag har jag varit och ridit den lilla spjuvern, han är som om han vore ung igen! Tänkte nu att jag skulle titta klart på Alexander Den Store och sedan läsa filosofin.
Avslutar med några bilder ifrån
barnkalaset vi hade för Boers.

barnkalas