Let me

På begäran av Robin: uppdatering

Ja, tänka sig. Det är snart jul och jag sitter här och undrar om det inte var igår vi hade insparksvecka. Det kanske beror på att alla lärare på åkrahäll har varit något djävulska och öst prov, inlämningar, redovisningar och diverse saker över oss elever. Men vad vet jag.

But let me buy you drinks
Här nedan är i alla fall lite (suddiga) bilder ifrån fredagskvällen. Det var festfest i Alex gigantiska soffa och utgång i Kalmar. Det var en skitrolig förfest med "hej knekt!" och härligheter, sedan bar det av till den stora staden för en kväll på dansgolvet! Tack till älsklingen som lät oss äta korv på shell mitt i natten (vad fan gjorde Felix där?)!

I promise baby
Orkar inte fetuppdatera, men jag kan säga: att jag har hunnit vara sjuk, få en allergichock (mot vad?), pluggat och att Alex har varit en ängel. Och att Nathlie har hunnit få ig och ett g, helt utan min hjälp (jag är så stolt). Plus att Ellen inte borde ta med solpudret på tåget. Och att Ulit älskar nysnö.


Let me set the mood right