Be my unholy

My one and my lonely
Och lovet kom till slut.

I want to be better than I am
Det började med att jag var genomförkyld och låg hemma hela helgen. Måndagen orkade jag mig och mamma till Kalmar för att spana in lite kläder. Sedan blev det en kvällstur på Ulit. På tisdagen kändes han dock inte fräsch i benen, haltade i traven och det blev vila de två kommande dagarna för honom. Tisdagskvällen spenderades med Ellen, vin och allt för mycket ost. Det var urhärligt att bara sitta och snacka i timtals, sådant som behövs. Fidde kom sedan på besök, vilket var skoj! Dagen efter tog jag och Ellen sovmorgon och en lång frukost. Och igår så lunchade jag och Martin, lite firande av hans körkortstagande kan man säga.

I'm head over heels for someone
Annars har jag varit med Alexander, han som jobbar när vi andra har lov (muahah). Har varit mycket slappande, vilket är precis vad jag behövde. Nästa vecka ska jag på APU hos kusinen, så blir en lugnare vecka än om man skulle gått i skolan. Magnus ringde häromdagen och någon hade gett återbud så jag har halkan på måndag! Tänka sig att jag kanske kan få ett körkort någon gång.

Den gamla & halta hästen får vara fotomodell idag.
(Hästen som hatar att vara med på kort, haha.)