Vi kommer och dö samtidig, du och jag

Lyssnar, som kanske en del kanske förstår, på Säkert!. Tycker Annika än en gång har lyckat med en skönt & mysigt popalbum. Sådant tycker vi om.

Du borde ha skrikigt
Nu har jag snart klarat mig igenom en hel skolvecka. Inte helt utan krämpor, fick något konstigt igårkväll då mitt ben krampade och huvudet dunkade - botades med 14timmars söm. Igår fick jag tillbaka ett matteprov som jag hade fått ett härligt "Godkänd" på! Så nu försöker jag mest komma igen med det jag missat, som tur är så har jag Martin som är snäll nog och hjälper mig. Och fysik är inte skoj, om jag missat att påpeka det hundra gånger.

Vi dansade i samma takt
Jag har fått njuta av vårvädret ifrån hästryggen nu också! Igår var jag uppe på morgonen och tog mig en tur i skogen med den nyskodda springaren. Var jätteskönt att komma ut och andas vårluft! Idag så blev det bara kort dressyr, första passet i paddocken för iår, för jag hade lovat mamma att vara klar till sex. Men vi hann även med lite kalabalik på stallplan då Trixie först satte fart på Mynta i hagen och Mackan som bestämde sig för att smita ut. Det hela löste sig fint, vem säger nej till lite vardagsdramatik, eller vad säger du Carin? ;)

Till helgen försvinner mamma & pappa ner till Tyskland för att fira mammas 50-årsdag. Så jag & Alex får huset för oss själva i några dagar, mysigt värre. Ska också försöka att få ihop en tjejmiddag, som verkar vara svårare än vad man tror. Hoppas på en kalmartripp med Nathalie på måndag, jag vill ha skor!



Nu ska jag titta på Top Model, så de så.
Sincerly yours