The world was a mess, but his hair was perfect

Vilket underbart väder! Det märks verkligen hur det påverkar folks humör också, till och med Max var ju glad igår! Sedan att jag inte har hunnit njuta av vädret till fullo beror enbart på att jag inte mått bra. Jag är snart tillbaka på banan igen.

Jag tänkte ta en snabb återblick på det som hänt de senaste dagarna. Förra torsdagen red jag Ulit och det gick riktigt fint! Var så himla roligt att rida för han gav mig lite att kämpa med och jag gav tillbaka, det är härligt när något ger resultat. Fredagen bestod enbart av dåliga humor, haha. Det var nog mest synd om Rickard & Fust på psykologin då jag var både trött och tråkig, fast jag hade skoj! Kvällen blev väl inte den roligaste i världshistorien men det var trevligt att prata med folk och dylikt. Lördagen bestod av en skön uteritt och sedan slapp med min bror och Alex, såg The Prestige som starkt rekommenderas! Jag och Martin har hunnit börja med teorin på körskolan och tänka sig, jag slog honom i något!

Alexander åkte till Stockholm tidigt idag, tycker inte om när han lämnar mig själv i sängen. Känns trist när han försvinner, speciellt eftersom jag är "ledig" ifrån Ulit, tills helgen. Saker och ting förändras men det är fortfarande de små sakerna man uppskattar, som en promenad efter mörkrets inbrott eller bara mys framför tvn. I love you honey!

Och förresten så har jag kommit på en mindre intressant sak. Ni som känner mig vet ju att jag är lite si och så med mat, men jag har en konstig ovana - jag vill titta på matprogram! Speciellt "Du blir vad du äter" och gärna Jamie Olivers program, verkar ha en lite crush på honom! Men oftast så har programmen helt motsatt effekt på mig, trots att det är jag som vill titta på dem. Jag brukar hämta popcorn eller något annat mindre nyttigt, haha.


The Rakes - The world was a mess, but his hair was perfect
Sincerly yours