Möhippa för Anja

Det är sjukt att det snart är sommarlov, jag har inget planerat och inget jobb! Men vad fän, har man jobbat i princip varje sommar sedan sjuan känns det som att man har rätt att faktiskt få ett helt sommarlov. Det kan vara bra att ha lite tid, speciellt till Ulit, man vet ju inte om det är sista sommaren för honom.

Igår var det möhippa för min kära kusin Anja! Som för övrigt blivit lokalkändis, lyckats med både Östrans och Kalmarpostens framsida de senaste veckorna! :p I alla fall så började det med att vi kidnappade henne, när hon trodde att hon skulle iväg och få en hopplektion. Det var först champange med jordgubbar, sedan fick Anja prova på trav (på den riktiga tävlingsbanan). Därefter blev det lunchpicknick i slottsparken, där det var någon bal så vi hade mycket att titta på. Anja fick även ragga upp folk som hon skulle lära dansa linedans, därefter bar det av till Lasergame för en rejäl match. När vi var lagom slut blev det bowling och minigolf. Kvällen avslutades med tipsrunda om Anja och grillat på Evas altan. Nu är det bara till att se fram emot den 7juli då de står inför altaret och jag ska agera tärna.

Idag har jag träningsvärk i rygg och ben, tror även att alla ifrån igår lyckades bränna sig i ansiktet, jag inkluderad. Så kommer bli en lugn sväng för Ulit ikväll.

Take care