Yeah, it sucks.

uuuh! Nu är jag så förbannat trött på att vara sjuk... Om man räknar med den kommande veckan så har jag varit pencillinfri i fyra dagar på tre veckor, fyra jävla dagar! Och nämnde jag då att var genomförkyld och fortfarande mådde dåligt av alla tabletter?! Så var det bara att börja om från början igen, en pencillinkur till...! Idag är första dagen som jag är någon annanstans än hemma i sängen eller i stallet, jag har inte orkat mera förräns nu. Just det, nämnde jag att åskans lilla framträdande dödade vårat adsl? Som pricken över i:et.

Var bara tvungen att klaga lite,
jag är ju så bra på det. ^^,

Kommentarer
Postat av: nathalie.

malin du skulle må så himla mycket bättre av en liten tripp till kroatien. jag lovar (A)

2007-07-30 @ 15:52:08
Postat av: lisa

hej gumms! hoppas du hade det super på 18 års kalaset
ledsen att jag inte kunde komma, ett bamse grattis i efterskott. vi får ta en fika eller en utgång eller varför inte bägge?! hörs puss

2007-08-09 @ 16:12:57
Postat av: malin

Hej raring! Tack, jag förstår att det var svårt med jobbet.
Absolut, det måste vi få till snart tycker jag! Vi får höras! Pussar

2007-08-13 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: