Bröllop = Anja+Micke

070707
Den stora dagen för min kära kusin Anja och hennes Micke var igår. För mig började dagen med tidig uppstigning och skjuts in till kalmar där frisör och sminkös väntade. Anja och jag fick riktig lyx, när vi var klara så bar det av till kyrkan. Vid Hossmo kyrka skedde fotografering och förberedelser för deras vigsel. Allt gick jättebra och det var riktigt vackert! Tack och lov svarade båda två ja, och det blev fest på Törneby Herrgård resten av kvällen och natten. Middagen var god och mitt bord höll humöret uppe, det var många fina och bra tal till brudparets ära. Markus lyckades förstöra min dyra sminkning med sitt tal och egenkomponerade sång. Kvällen fortsatte med dans, dans och dans! Alexander bjöd till och med på en vals, de ni! Jag hade verkligen en toppenkväll och hann även med att visa att jag var arton genom att köpa min första lagliga drink, haha. Jag hoppas verkligen att Anja och Micke var nöjda med sin dag, jag var i vilket fall som hedrad över att få vara deras tärna.

01 Jag, i kyrkan innan fotografering
02 Jag & Alex
03 Jag, Anja, Mikael & Markus
04 Anja & Mikael
05 Anja & Micke äter tårta
06 Tröttisch-Malin dagen efter

tärna
bröllop
bröllopbröllopbröllopbröllop, jag