All I need is a certain trigger

Vart tog sommaren vägen?

I don't remember why I started speaking
Trots det tråkiga vädret så har jag faktiskt hunnit med lite av varje. Tack och lov så blev min mobil till slut klar och vi var inne i kalmar och hämtade den. Varit riktigt härligt att faktiskt kunna bli nådd igen! Det blev även biobesök med Alexander, Kallaz och Johan A, då vi såg Harry Potter. Den var riktigt bra, känner suget efter att läsa några fler böcker i den serien. Jag har annars tagit mig an Sagan om ringen, första boken, och har bara några hundra sidor kvar nu. Jag har även hunnit med lite grillning, hos mig med Nathalie & Petter, och hos Ica med goda vänner. Det blev även en kort tripp till Öland där vi solade lite och jag råkade köpa skor...

I can't remember why I started drinking
Och jag måste säga att Ellen lyckades, hon gav mig en toppenkväll! Det blev ett mysigt gäng som samlades för mat och förfest i Ellens systers lägenhet. Det var sådär superduperbra, alltihopa! Dans, dans och dans plus många samtal och återseende av folk! Dessvärre tror jag att jag och Frida lyckades komma med på flest och sämst bilder på kalmarcity.se!


I can't remember why I started thinking
mlini