Som visst betyder ingenting.

Vad fan, vad är det med lovveckor? Otroligt vad fort de försvinner. Men jag har i alla fall hunnit med det jag skulle göra - INGENTING! Me love. (jäpps, beror nog helt och hållet på att jag är kass på att planera.)

Tack tack, jag vet men ge mig mer
Det har varit himlans tråkigt för Alex har jobbat vilket ofta har lämnat mig ensam. När man väl har lov tänker man ju att man ska hinna ta igen den förlorade tiden som blir när skola, träning och annat tränger sig på. Vi har i alla fall fått några mysiga kvällar, som igår när vi lagade taco och mös.

Jag och mamma har kämpat vidare med min "lakansklänning", som nu faktiskt börjar likna en klänning. En mindre snygg, men nu har vi måtten som behövs och vet om vilka ändringar som ska göras. Är bra att ha övat en gång, så det blir mindre fel med den riktiga. Sedan har vi ju kvar det svåraste beslutet, vilken färg?! Ska ta med/visa tygproverna för Anja på söndag då hon ska fixa mitt hår, får se vad hon säger.

Jag har varit relativt ledig ifrån Ulit, red honom senast i tisdags. Men nu till helgen blir det fullt upp, har honom fredag till söndag. Det är mysigt att spendera tid i stallet, bara att den här kylan som smög sig in gör det hela lite mindre trevligt.

Idag har vi fortsatt med klänningen och provat & donat. Ska till stallet efter lunch, sedan ska jag till Alexandro och fixa mig. För det var någon 19-åring som viskade i mitt öra att han skulle fira det ikväll, vilket vi gärna ställer upp på.

Jaja, det är lugnt - jag bara hostar blod
Förresten, vilket kasst bandsläpp till Hultsfredsfestivalen. Sahara Hotnights var ju där -05, bra spelning men inte så fantasifull bokning. Har själv sett dem tre gånger, riktigt schyssta spelningar, men känns inte som en lockande anledning att åka till hultan. Har för mig att både Flogging Molly och Taxi, taxi! var där förra året(?). Bra bokningar var, enligt mig,  Säkert!(Annika Norlin känd som Hello Saferide) och Juvelen. Men sedan får vi se om lusten infinner sig, kanske Arvika har mer att erbjuda iår?


Ha det kalas kära vänner, puss&kram!
Kristian Anttila - Ingenting, ingenting... Ingenting!
Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag kan bara instämma. Bandsläppen är katastrof, dock är kristian anttilas ingenting, ingenting... ingenting bra :)

2007-02-24 @ 19:07:29
URL: http://slips.blogg.se/mode
Postat av: malin

Hultsfred känns än så länge bara som besvikelse och det lockar inte lika mycket. Lisa tycker vi borde åka på Roskilde! :P
Annars kanske peace and love vore ett alternativ!

2007-02-25 @ 13:09:18
URL: http://popfjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: