I'll be hosting The Scooby Show

Vi har verkligen invigt lovet på äkta slapparvis! Det har varit pizza, cola, chips och film! Om det är något som jag och Alexander är bra på så är det slappning, haha. Undrar om man kan få någon medalj i detta så ädla beteende?

Fast jag var faktiskt uppe relativt tidigt i lördags (nio är stor skillnad mot halv ett). Detta berodde helt enkelt på att jag och mamma skulle in till kalmar på klännings-jakt. Vi besökte både Bröllopsbutiken & Singoalla. Vi gjorde tappra försök att hitta något som kunde passa mig, antingen var färgen fel, för mycket prål eller så bara satt den som en potatissäck. Visst fanns det några möjliga alternativ, men knappast någon änglakör. Så min oerhört snälla mamma erbjöd sig att sy en! Det hela slutade med att vi köpte ett mönster och fick ett par tygprover. Jag har ägnat mig åt terapiarbetet att klippa ut mönstret, mindre roligt. Men så kommer jag att få en klänning som passar just mig!

Det blev även ett besök hos Ulit som just har fått två tänder bortoperarade. Han var oväntat munter och gosig trots detta, förutom när Camilla ville ta en närmare titt på gaddarna. I alla fall så var han rejält pigg och sprang lite lagom som en galning i ridhuset, märks fort när han inte varit riden. Efter en 40-50 minuter tycker man ju att han ska lugna sig, men då hördes Carin & Pebblan utanför och Ulit dansade nervöst på. Han vet dock hur han ska bli förlåten, lite buff och gos i stallgången gör vem som helst mjuk. Lite roande är det att han fortfarande är avvaktande mot Alexander, som han träffat ett antal gånger nu.


                                                             Jag har inte så mycket mer att tilläga nu, bara ett god natt.
Belle And Sebastian - Scooby Driver
Kommentarer
Postat av: malin

Min mamma är cool! ;)

2007-02-19 @ 10:21:01
URL: http://popfjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: