Truth of My Youth

Nejdu Nathalie, en daglig uppdatering får du se i stjärnorna efter!

För vet ni vad? De har inte minskat med skolarbeten i skolan, nej nej, det har blivit mer! Och tänka sig att alla lärarna har kommit överrens att vi ska ha inlämingar i alla ämnen... Det blir ju inte mycket roligare, hmprf.

This is the truth
Förra helgen var det fest på Sparvabacken, gäller ju att passa på innan det blir uthyrt permanent. Det blev i alla fall en blandning av goa människor och jag hade en toppenkväll! Hoppas att det var fler än jag som hade det. Kalle höll ju i alla fall låda för ett par människor och ölspelarna i köket var väldigt kreativa! Det fanns många hiphopare närmarande och det tror jag Ica trivdes med. Och jag & Josefine fick oss en rejäl skrattattack åt pingvinen + lite seriösa samtal om Tarantino.

The only time you'll hear it
Och lördagen som senast passerade spenderades först hos goingen Fidde. Men Alex hade vänner på en annan fest så vi drog vidare till Daniels 20års-fest. Där träffade man ju på en del känningar om man säger så, blev riktigt schysst kväll!

Alexander fyllde den nödvändiga åldern 19 igår! Vi tog en myskväll framför film och serier. Grattis baby, du är det bästa!

Här får ni ett smakprov från
förra helgens fest, enjoy!



Kommentarer
Postat av: nathalie

men du vet ju att jag är bra på att se i stjärnorna, spå och tyda och så.. :)

2007-12-05 @ 13:16:14
Postat av: ica

Yes, jag lyckades med att inte vara med på varenda bild en fest ;D

2007-12-20 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: