Seventeen tracks

Nu borde den värsta stressen vara över. Det har varit nästintill en mardrömsvecka. Tack och lov så är den över nu. Vi fick i alla fall med vårat projekt i tidningen, även om allt inte gick som tänkt.

Anything goes, but don't blink
Senaste helgerna har varit lugna, försökt hämta andan. Förra helgen fick jag besök av Alex, Martin och Robin vilket var trevligt. Och denna helgen så har min bror varit hemma och latat sig med mig och Alexander. Brosan kommer hem och dumpar av en rejäl förkylning på mig, tack. Måste förresten berätta för alla som inte vet, Robert Rodrigues film Planet Terror - är slafsig. Riktigt slafsig. Idag hann vi se Stardust som var riktigt mysig, men något förutsägbar.

But heaven ain't close in a place like this

Veckan som kommer börjar med en dubbellektion med Magnus. Skitbra, för jag missar sista konstruktionslektionen innan provet, hmprf. Sedan kanske man ska köpa julklappar med? Ojdå. Ska försöka hinna med Ulit någon dag. Är så mysigt när han blir lycklig av kyla, kommer det några snöflingor snart så har jag en tokig häst på halsen.

Så min plan är att gå till sängs tidigt
och sova fem kvart i timmen nu.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gumms, nu saknar jag dig allt för mycket så jag hoppas att vi kan ses nu nån dag framöver :)
PUSS

2007-12-17 @ 18:11:33
Postat av: nathalie

instämmer med ellen.

2007-12-19 @ 10:08:36
Postat av: malin

vad gulligt av er!
Vi får försöka ses på lovet nu!

2007-12-20 @ 16:36:47
URL: http://popfjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: