It backfired at the disco

Jag vet inte hur jag lyckas, men på något vis har jag hittat ännu en förkylning.

She slaped me at the disco
Och lovet börjar närma sitt slut, vilket verkligen suger. Det är så skönt med ledighet, jag kan gärna ta sommarlovet redan nu. Det tråkigaste är att jag lyckats få en förkylning, så jag är lite lagom trött & grinig. Trots detta har jag hunnit med min första körlektion, som jag faktiskt överlevde(inga civilskador heller)! Jag och Anja hade även en tripp till kalmar där vi skulle boka smink & hår till bröllopet, men misslyckades totalt. Det blev i alla fall en titt på herrgården, som var ljuvlig, och ett besök hos Qino.

Everything was going pefectly until, it backfired at the disco
Förra helgen hann jag även träffa lite släkt i Bränna, allt enligt tradition. Skojsigt att leka med kusinbarnen och äta god mat. Det blev även lite improvisationsfestande på lördagskvällen som slutade i årets efterfest! Vet knappt om man varit med på någon så lyckad efterfest, inte heller om jag sett en sådan krigszon dagen efter. Jag ska inte ens börja räkna upp vad den miserabla röran innehöll. ^^,

Igårkväll blev det grillning hemma hos Emelie. Det var himla mys att snacka, spela kubb och njuta av det trevliga sällskapet. Och idag blev det först promenad med Alex & Hansibansi. Sedan har jag varit ute i skogen med Ulit och busat.
Pussilago
mlini
The Wombats - Backfire @ the disco