Grattis till Amanda!

Jag ska börja med att säga GRATTIS AMANDA! Den lilla solstrålen fyllde 18år igår, så snart blir det körkort och hela paketet för henne. Alla som känner Amanda vet att man alltid får en kick av att umgås med henne, hon är en sådan som sprider glädje. Jag vet inte om jag känner någon annan som tänker så mycket på andra före sig själv, hon är en hoppetossa, en galet härlig vän! Grattis raring!


Don't let the talking keep you up
Det blev faktiskt impulskväll hos Ellen igår då vi lyckades få ihop hela tjejgänget. Man kan säga att det blev ett slappt firande av Amanda, eftersom dresskoden var mysbyxor (som vissa inte följde!). Jag tycker om att sitta och slappa med mina flickor, en kopp te, kex och ost, och så en massa onödigt nödvändiga samtalsämnen.

Min vecka som jag trodde skulle bli lugn blev ganska busy. Petra och hennes barn lyckades få maginfluensan så jag har fått ta Ulit lite extra. Några dagar har han gått fint, men idag var det inte hans dag. Vet inte när jag sett honom så skrämd, tänka sig att några småflickor på picknick kan skrämma en bjässe som honom. Underhållande såhär i efterhand, men inte när det tar tjugo minuter att få honom att gå 10 meter.

Tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
Förresten så måste jag rekommendera Säkert! - Det kommer bara leda till nåt ont, som är en duett med Laakso's sångare Markus Krunegård. Hans röst är väldigt säregen men just tillsammans med Annikas så fungerar det väldigt bra.
Annars är ju som sagt Get Cape. Wear Cape. Fly ett hett tips.

Och, hörrni! Glada nyheter, jag har lyckats hitta ett par skor till min förbaskade klänning! Ett par jättesöta silvriga sandaler med precis lagom hög klack. Sedan hittade jag ju ungefär 10 par till som jag ville ha, men men.


Don't let the people make you think 
that just because you're young you're useless
/malin