På-knappen.

Jag har inget mellanläge. Jag är på eller av.

Igår gjorde jag ingenting. Gosade med mitt termotäcke tills Martin & Matilda dök upp med matvaror och lagade kvällsmat. De hjälpte mig även med diverse sladdar, brandvarnare, webkameran och datorn. Det är underbart att ha ett par extra föräldrar som tar hand om en. Jag är så bortskämd med fantastiska vänner!

Idag var jag på. Freakin' on. Trampade ner till stan och uträttade ärenden som jag skjutit på länge. Därefter så tog jag en promenad (som mina anklar klagar på nu) på sisådär 7,5 km. Tack och lov så kom Martin & Matilda och hjälpte mig med fler sladdar idag. Sedan tog städdjävuelen över. Jag skurade plattor, ugnen och städade hela lägenheten. Ja, jag skurade till och med duschen med tandborste (!!!). Därtill har jag lagat riktigt god mat och nu pluggar jag. Det konstigaste är att jag gillar det. Jag älskar söndagar.

Kan även tillägga att torsdagen blev asrolig. En öl blev till ett par och Lo-Fi-Fnk var bra, fast bäst var vi på dansgolvet. Och fredagen blev också över förväntan. Fulvinsrunda och så blev det NH. Fint, riktigt fint.

Törstig tjej!