Krunegård

Pojkar. Pojkar. Vad gör de med mig?

De första 30 sekunderna på 5:e försöket. Det. är. så. jävla. bra. Det är en sån låt som jag startar om och om igen. Det är lite samma sak med Barn från röda stan, för jag kan inte låta bli att gå runt och nynna med i Du är allt jag ser och hör, du är allt jag ser och hör. Det är något med Markus' röst och jag tror det är tempot. Hursom helst så är han fantastisk. Hur smart är inte Allt gör mindre ont sen? Rader som du är som ett gammalt skämt, du tappar nåt, vadå, farten roar mig. Jag kan ju inte nämna Krunegård utan Laakso, för fan vad de är fina, speciellt när Norrköping ligger så nära numera.


Avslutar med några rader ur Kär i en Borderline.

Jag är född stressig och kräver mer 
kan inte bara sitta ner och se hur saker blir 
då förstör jag hellre allting

Jag var kär i en borderline 
fanns inga gränser som jag inte kunde tänka mig och spränga 
för att få va med dig