A mouth full of words and my pockets full of melodies

Tycker om att fliken, på blogg.se när man ska göra ett nytt inlägg, heter något så vackert som "Skapa".
Jag håller annars på att bli lite ordblind, såhär i rapportskrivartider.

Fast jag måste notera vädret ännu en gång. För när man kan spendera en fredagskväll på en balkong med nära vänner och ett glas vin så måste man ändå vara tacksam för vädret. Kvällen till ära bar JAG en blommig klänning och jag frös inte ens när vi cyklade ner mot Klubb Din Mamma vid elvatiden. Parkhäng tillsammans med en god vän, en fisförnäm pudel och ett korsord går inte att klaga på.

Sedan så vill jag bara jubla, för jag har kunnat jogga utan en enda känning i knät! Det tog ju bara ett halvår innan det släppte... Nu är det upp till mig att inte köra på för hårt, så ikväll blir det nog bara en powerwalk i den tokgröna skogen.

Förresten så sms:ade Jokke att Billie the vision & the Dancers spelar på Trappan på fredag. Låter som om det kan bli ett avslut på den här terminen som liknar förra årets väldigt mycket, fan vad fint.
För allt man behöver är såpbubblor.