Hard To Explain

Jag har en skitvecka. Jäpp, allt känns skit.

Trots att det är ett breathtaking vackert vinterlandskap där ute. Trots att det gnistrar av snöflingor. Det känns skit. Trots att hemtentan är inlämnad. Det känns skit. Trots att jag har spenderat många timmar med vänliga människor. Trots att jag har ätit god äppelpaj. Det känns skit. Trots att jag vet att Nathalie kommer imorgon. Trots att jag har fina skor att inviga. Det känns skit.

Det är bara en sån vecka, fråga inte varför eller på grund av vem. Det är bara jag.
Says we're all the same
Oh, I don't see it that way
I don't see it that way
Kommentarer
Postat av: Malin

You're the one that I want, the one that I need, Stajna! <3 Hoppas Uppsala är underbart!

2010-01-20 @ 22:00:32
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: