The Game

Efter en helg full med bravader så känner jag mig lite trött. Och efter alldeles för många timmars programmering denna måndagen så känner jag mig lite sliten.

Adna hade med sig en bok till mig idag. Mer precist "Spelet", mer känd som "The Game". Nu kan man ju lätt tycka att Adna verkar vara en elak typ som redan tycker att jag behöver lite hjälp på traven. Men så illa är det inte, jag har faktiskt bett om att få läsa den. Får väl se om jag kan lära mig något (alternativt lära mig att undvika), haha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det var ju den cosmo tipsade om, haha!

2010-01-19 @ 09:03:46
Postat av: Nathalie

haha jo, men det var extra roligt att du bestämt dig för att läsa den precis nu.

2010-01-19 @ 11:11:04
Postat av: Malin

Haha. Jag sade ju att jag väntade på att Adna eller Jokke skulle låna ut den. Hur illa lyssnar du egentligen kvinna? :P

2010-01-19 @ 22:10:13
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: