Mitt år

Detta året har haft sina up's and down's, precis som alla andra år. Men när man sitter en nyårsaftonsförmiddag och försöker kolla igenom vad som hänt, egentligen, så känns det som ett bra år. Ett mycket bra år rent av.

När jag nu tänker på det, så hade jag en händelserik vår med äventyr som involverade Uppsala men även Teletubbies. Det blev även snabbt fint och varmt väder som vi utnyttjade flera gånger. Och sommaren har nog varit mitt livs sommar. Jag har hunnit med utlandsresa, bröllop, festival, hälsa på vänner och framför allt njuta. När hösten kom så stundade Nollep och diverse andra event. Vintern välkomnade vi med tända ljus och en massa mys.

Det jag är mest nöjd med är att jag hela tiden har gjort saker, tagit vara på tiden och stannat upp för att uppleva  ögonblicken. För det har varit många fantastiska ögonblick.




Mest omtalade: Ponnyn

Mest saknade: Martin

 

Tänk även på att detta är året då Ponnyklubben grundades.