Hemma.

Jag är verkligen hem-hemma.

För idag så vaknade jag av att knäpp-katten tassade in och hoppade upp i sängen. Jag har även varit hos frissan och skvallrat. Den sedvanliga lek&buspromenaden med Martin, och det nya urgoa tillskottet Matilda, och monstret har avverkats. Därtill blev det som vanligt fika. Och jag har cyklat. Och kört massa bil.

Det finns några punkter kvar att checka av för att hemmavistelsen ska bli komplett:

  • Hämta brorsan i Kalmar.
  • Klassisk familjemiddag med tacos.
  • Traditionsenligt Påskfirande med släkten.
  • Galenskapsfestande med kära vänner.
Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, sådär brukar pysen också sitta ;P

2010-04-02 @ 10:37:56
Postat av: Malin

Ja, fast båda dina katter är knäppa, Nathalie.



Vaddå "DEN"?! :P

2010-04-02 @ 23:57:56
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: