Typ, asså, baa', liksom.

Jag har samlat ihop så mycket vuxenpoäng idag. Så mycket vuxenpoäng så att jag borde gå ut och sätta mig i en sandlåda för att kompensera lite. Jo, för assåå, typ, liksom så har jag KÖPT EN LÄGENHET! Näedå, ni läste fullkomligt rätt - jag har köpt en lägenhet. Jag äger en bostad. (Och när någon frågar mig om hur gammal jag är så svarar jag fortfarande "15".)

Ikväll så ska detta firas. Hemtentan får vänta tills imorgon. Ikväll blir det skumpa och mat hos grabbarna!

PÅ FREAKING RIKTIGT SÅ HAR JAG KÖPT EN LÄGENHET.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa :D I'm happy Stiniiiis! Jahoda, så fort jag har fått lite ordning där så är ni välkomna på fet inflyttningsfest!

2009-09-26 @ 14:38:46
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: