Den trettonde.

Fredagen den trettonde. Är det verkligen en bra dag att skriva tenta på? Tja, vi får väl se på måndag (eller något liknande) då beskedet kommer.

Jag har bestämt mig för att bli pysslig. Jomen visst, det lär gå åt skogen, jag lär svära och tålamodet lär tryta, men det kan väl vara värt ett försök? Wish me luck! (Jag ringer om jag nitar sönder ett finger eller två.)

Och så vill jag köpa skor. Ovanligt. (Har en konstig känsla av att min bror kommer kommentera detta, eller iaf skvallra för mamma.) I got some issues.

Ikväll är tanken tentafest och därför kommer några brudar hit innan vi drar vidare. Så jag behöver iaf slänga mig i duschen och hinna städa upp efter stearin-katastofen som skedde igår. Nej, jag vill inte prata om det.
Kommentarer
Postat av: Rickard

Skor?! Hehe, du bad ju bokstavligt talat om det ;)

2009-11-14 @ 00:18:51
Postat av: Linda - Rosa chica

Jag och min pojkvän sparar pengar till en resa. Skulle du vilja hjälpa oss genom att bara trycka på länken Spela ni med och vinn pengar! i mitt senaste inlägg i bloggen? :D



Skulle betyda grymt mycket!



http://rosachica.blogg.se

2009-11-15 @ 15:08:43
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: