Vårväder?

Det är alltid så mysigt att krypa ner med gos-sockar och en stor kofta i sängen när man varit ute i minusgrader. Jag kände mig lite väl positiv (läs:hoppfull) när jag på hemvägen lyssnade på min skiva som skulle vara fylld med "vårsol" och det utanför var becksvart och nio minusgrader.

Jag och Ica har varit och ordnat med födelsedagspresent till Emma då hennes 20års-fest närmar sig. Jag tror att det kan bli en himlans trevlig kväll. Efter detta så blev det fika för oss och vi fick prata av oss. Nathalie hörde av sig för hon "freakade ut". Så hon kom och jag agerade psykolog tills hon lugnat sig. Vi hann även reda ut alla missförstånd angående datum, då detta nog kännetecknar vår relation, förutom hejdlöst skratt och elakheter.

Imorgon ska jag lägga en sista hand vid två inlämningsuppgifter och därmed avsluta mina kurser. Får vänta tills slutet av nästa vecka för att se vad jag har fått för slutbetyg i kurserna. På kvällen så anländer det en student ifrån Lund på Nybros station, det blir dagens höjdpunkt!

Nu ska jag bejaka nörden inom mig, natti!