D-D-D-Don't stop the beat!

Jag har haft en helhärlig helg!

Mikael anlände redan i torsdags kväll så vi fick hela fredagen för oss själva. På kvällen så lagade vi mat, blev kyckling och bakade potatis. Kvällen spenderades framför tv och film med ett glas vitt. Så jag kan rekomenderade
Into the Wild som är en stark och väldigt bra film.

Lördagen blev ganska busy då jag först skjutsade ut Micke och sedan fick besök av en freakande Nathalie. Hon är alltid välkommen, även om hon snor bilder och uppdaterar bloggen (tur att någon gör det). Vi snackade medan jag gjorde mig i ordning för kvällens 20-årsfest som redan började vid fyra. Så jag stressade ut till stan för att hämta Ica och Nina för att ta oss till scoutstugan där det begav sig. Det blev massa god mat och trevligt sällskap, jag tror att Emma fick en bra fest som hon var nöjd med. Min räddare i natten dök upp och skjutsade hem Nathalie till en pojkvän med magont och vi begav oss ut i skogen för att somna gott.

Idag så jobbade jag några timmar och sedan så blev det pizza och våfflor med familjen och Mikael. Vi har tagit det lugnt och det har varit skönt. Tyvärr var han tvungen att återvända till Lund ikväll, men snart så åker jag ner för lite besök i hans studentstad.

Jag hoppas att Petter snart mår bättre och ja, Nathalie rockar.