Cheer up mate!

Jag har en dålig dag, tycker att jag har haft lite för många utav dem nu.

Nathalie har länkat resemål och hotell, det låter så underbart. Inte för att jag har pengar eller för att hon har tid. Men jag tror att hon kommer övertala mig att boka ett flyg härifrån. Det låter så skönt med umgänge, sol och bad. Precis som när det blir vår har jag lovat att ut och springa igen, vi behöver alla något att se fram emot.

Jag ska försöka muntra upp mig med en dusch och sedan några avsnitt av 30 rock och Family Guy. Igår gav jag mig själv lite ögongodis då jag tittade på
Once upon a time in Mexico. Självklart märktes det att det var en Rodriguezfilm, men jag gillar ju honom så. Och Antonio Banderas, Johnny Depp och Enrique Iglesias går ju inte av för hackor (jag vet vem jag skulle välja, i alla lägen).

Och jag börjar tycka att det är på tiden att Kalle kommer hem, för jag tror inte jag minns ett enda steg idag. Jag undrar om han har blivit något brun, så brun och glad som vi tjejer var på denna bilden.