Ohoj, en uppdatering!

I fredags så följde jag med Anja till Uddens superhelg. Vi satt i domartornet vid fredagens hoppning och jag klockade ekipagen. Trots att det var otroligt varmt (minus en rejäl åsk-skur) så var det väldigt skoj. Det är alltid lärorikt att se duktiga ryttare och deras snygga hästar.

På kvällen så blev det en impuls-utgång med Nathalie. Vi hann göra oss iordning i all hast och skynda ner till tåget, som självklart var försenat. Det var inte jättemycket folk ut i Kalmar, men vi gjorde som vi alltid gör - gör det bästa av situationen! Och det blev en toppenkväll, tropisk värme och en massa skratt! När vi kom hem till Nathalie & Petters lägenhet vid halv fem så somnade vi båda gott.

Igår vaknade vi och det var fint väder så vi bestämde oss för en tripp till Öland. Vilket det också blev i cabben. Det fina vädret var dock sviktande så det blev inget bad, men vi fick färg tack vare den öppna bilen. Det blev en riktigt äventyrlig tur med både solsken och åsk-skurar.

 På kvällen åkte jag och mamma till Oskarhamn för att agera barnvakter åt kusinbarnet Viggo. Det hela började med bus och hela kvällen gick smidigt, han är för gullig. När ans svirande föräldrar kom hem så körde vi hem och var hemma vid fyra i morse.

Nu är jag trött, men ska försöka jobba några timmar i eftermiddag, för sen har jag fyra veckors semester, haha!