Bildbomb!

Jag måste säga att omvänd psykologi fungerar på mig. Säger jag att jag tar semester ifrån bloggen så börjar jag så smått att uppdatera. Kanske beror på att det hänt så mycket roliga saker den senaste tiden.


Som att jag fyllde 20 år och detta firades med en stor fest för mina kära vänner. Det blev grillning och god mat, en hård brännbollsmatch, underhållning av kusinen och bara en helt underbar kväll. Det var härliga människor i en stor blandning och en kväll som jag kommer minnas länge! Tack för stämningen och för alla fina presenter!

Dagen efter så blev det gokart för oss som hade hjälpt pappa att plantera skog. Min Mikael tog hem segern, den sneeky busen som han är! Måste säga att gokart är sjukt roligt och jag vill bara göra det igen efter varje gång. Sedan blev det sommarens första dopp i Hultabräan, vilket var skönt! Därefter och hem för grillning och mys i kvällssolen.


27/6-09 Min födelsedagsfest





För fler bilder spana in min
bilddagbok eller facebook.