You are here to dance with me tonight

Det är så grått, grått och grått utanför mitt fönster. Det är en sån här dag det inte gör något om man ligger kvar i sängen ett par timmar till. Men jag tänkte vara duktig så jag var uppe vid nio-tiden för att se om kurshemsidorna hade uppdaterats med lite inspelade föreläsningar så jag kunde få en bra start, men icke. Så nu får jag bara hoppas att Bohmans Bokhandel snart får hem resten av min kurslitteratur.

We’re not here to watch the others party
I helgen så var det en 20-åring som skulle firas, närmare bestämt Milesson. Så jag, Martin & Joakim ordnade med en finurlig present och begav oss till grabbarnas lya. Det blev en himlans skoj kväll, speciellt när vi även plockade upp Nathalie och Petter. En massa prat och skratt, precis som det ska vara!

Joy belongs to you and me and us too
Och det var även då det hände, jag hade mitt livs bästa hair-day! Helt otroligt, jag hade lockar som satt i i två dagar! Och för er som känner mig så vet ni att jag har rakt hår, mycket rakt hår. Happy me!

let’s play Robin Hood and Marion.
I måndags morgon så ringde Micke och väckte mig med underbara nyheter! Han hade bokat biljett hem till Nybro och fanns hos mig ett par timmar senare, perfekt! Så vi har fått ett par mysiga dagar och får nog några timmar till tillsammans ikväll i alla fall.

Funderar på om jag ska vara ambitös och cykla till stallet trots att det inte är mer än några plusgrader?