You shake my nerves and you rattle my brain

You broke my will, but what a thrill
Igår så fastnade jag ännu en gång för dessa vackra och underbara ting - skor! Ja, jag vet. Som arbetslös så ska man väl kanske inte lägga pengar på ett par vackra, svarta och fina pumps, men jag blir ju så lycklig! What to do? Jag köpte dem och är nu redo för dans! :D Jag hittade även lite andra små fynd i kalmar, som var mycket billigare.

Goodness, gracious, great balls of fire!!
Och på tal om dans så har jag och Kalle anmält oss till en buggkurs! De ni! Nu försöker vi även få med oss Hanna, Nathalie & Petter, vilket vore superskoj om vi lyckades. Jag är i alla fall jättepepp på att börja dansa, vi börjar den 25:e!

You came along and moooved me honey
Så kan jag även berätta att man kan locka Nathalie med lite vin, sedan kan man kidnappa henne i ett dygn (läs: inte bli av med). Skämt o sidå, vi hade en jättetrevlig kväll med vin, kex & ost och som vanligt en massa prat! Vi hade så mycket att prata om att vi glömde tiden och Nathalie blev tvungen att stanna över natten, haha.

I'm gonna tell this world that your mine mine mine mine
Jag måste tipsa om en diet! Den är mer känd som Michelangelo-dieten. För under jul så har jag gått ner och tro mig, vi har inte sparat in på onyttigheterna. Just eftersom Miguel (ja, jag testar alternativ till Micke) varit hemma och tagit tjockande till en helt ny nivå! (Nej, jag har inte bantat jag har bara inte tränat så mycket och har ännu en gång tappat muskelmassa) I alla fall så har det varit väldigt lyxigt att ha honom hemma, det var det jag försökte säga. :)

(Jäpp, 50-talet äger. Jerry Lee Lewis - Great balls of fire)