Bonus track


I måndags så var det som sagt första gången på buggkursen. Så vi åkte dit och det var en jäkla massa folk, men skoj med blandade åldrar egentligen. I alla fall så gick det fort frammåt, så efter de två timmarna hade vi verkligen lärt oss en massa nya saker! Men det känns lite svårt att dansa med olika hela tiden, jag och Kalle konstaterade ganska snabbt att det går bäst med dem som man känner (vilket i detta fall inte var så många andra). Men det blir nog en spännande fortsättning!

Och igår så blev det en date med Amanda och Ica, vilket var riktigt lyckat! Eftersom det enda caféet i Nybro som skulle ha öppet på kvällstid numera inte har det så hamnade vi på McDonalds. Detta gjorde dock inte så mycket, för vi hade så mycket att avhandla ändå. Erika försvann iväg med någon liten pojk, men Amanda och jag satt kvar ett par timmar till då vi inte kunde sluta prata. Det var så skönt, mer sånt tjejer!

Kan även skryta med att jag faktiskt har pluggat duktigt, ligger nog bra i min tidsplanering. Är det fler än jag som är chockade? Får väl även informera om att det är Kogntion i praktiken & Social interaktion och kognition som jag läser, eftersom så många varit nyfikna (vilket är trevligt).