Om

Om det är något jag verkligen skulle vilja kunna här i världen så är det att skriva. Jag vill kunna använda ord för att beröra, uppröra, ge något, få något, för att kunna identifiera mig. Jag vill vara en sån som folk får inspiration ifrån, en någon att se upp till, en någon... Men då måste jag nog sluta äta choklad och sluta sucka och gråta av Marcus Birros blogg. Och för att bryta mot den fina, vackra och välformulerade världen så väljer jag att citera en provocerande och brutal Kristian Anttila:

Du vet vi väntar på ingenting
du vet ingenting väntar på oss
Kommentarer
Postat av: Nathalie

din blygsamhet börjar bli lite irriterande...

2009-02-26 @ 08:24:26
Postat av: Nathalie

Nej, men du vet att du kan!

2009-02-27 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: