Jag ser det snöar, det var ju roligt, hurra!



Det är snö och det är vackert. Jag och min snöglada vän Ulit njöt riktigt ordentligt på dagens skogstur. Jag vet ingen som blir så glad av snö som Ulit (kanske Micke?)! Och som min käraste sade, det är härligt och man borde åka pulka.

Jag borde och ska ta tag i mitt pluggande imorgon. Ibland är man så slut i huvudet att det är jobbigt att ha åsikter, speciellt om man faktiskt inte kan så mycket om ämnet i fråga. Men det är väl som sagt bra att utmana sig och ingen annan kommer väl göra det åt mig (?!).

Vill även berätta för er att det förhoppningsvis snart dyker upp lite ny fräsch design här på bloggen. Robin, min lojala designer, har ännu en gång gnuggat geniknölarna och gjort mig nöjd. Nu är det bara upp till min väldigt upptagna bror att se till att det blir av! För det är ingen idé att jag börjar krångla med det igen, det tar alldeles för lång tid.