"Ja, jag ska nog lyckas"



När jag funderar på det så tror jag att det fortfarande är sommar hemma. Fast jag vet att det kommer vara snöigt & kallt. Precis som i Linköping.

I natt var det -15 grader när jag cyklade hem ifrån Ryd. Håret frös till is och jag var glad över min mössa. Fast främst var jag glad över en jätterolig kväll med härliga människor. Jag trodde inte att jag skulle hitta så många nya vänner, men det har jag minst sagt gjort. Och jag tycker om var och en av dem för att de är sina egna individer. Och jag kommer sakna dem under de närmsta veckorna, vilket jag tror säger allt. (Ja, Adna jag lovar att skicka god jul-sms!)

Jag lyssnar på Håkan dagen till ära. Det känns lite som att läsa en gammal dagbok. Därför tänker jag spendera dagen med att packa, återuppleva minnen och dricka cola.

Fast allt jag egentligen tänker är att jag gillar Linköping. Jag tycker om mitt liv här. Och jag ser fram emot att återvända hit nästa år.