I put gin in my milk

Askalas. Jag har inte varit i Linköping i en vecka ens och jag hittar nästan hem, det är en bragd i mina ögon. Det har varit målet med varje kväll - hittar jag hem så är det en lyckad kväll.

Hem är en soffa för tillfället. Eller en madrass när Jokkke sover här. Just nu är jag ensam i lägenheten, vilket inte har hänt på hela veckan. Så jag njuter och drar på
Dirty Pretty Things, det gäller att passa på då vi alla inte har samma musiksmak.

Veckan har bestått av massa olika aktiviteter, med klassen och med grabbarna. Sjukt kul var tisdagen då det blev förfest hos Fredrik och hans roomies och därefter eftersläpp. Fast bäst var för- och mellanfesten, mycket skratt. Torsdagen bjöd på fint väder som avnjöts utomhus med några öl. Därefter blev det kletiga Kårallen där det var Kravall, blev sjukt mycket dansande och även en stukad fot. Jag bjuder på det, även om det finns en skyldig. Igår var det sittning och sedan blev det häng på Flamman.

Så idag bangar jag, kurerar foten med onyttigheter och antagligen en dålig actionrulle framåt kvällen.

Nöjd Stina?

Om det är någon som vill veta någon om mitt mentala tillstånd; så lade jag osten i skåpet. Nej, inte kylskåpet.
Kommentarer
Postat av: Malin

Så bra hone'! Absolut, du är välkommen o ringa närsom vet du väl? :)

2009-08-25 @ 12:49:28
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: