Soldyrkande och duracell-kaniner

Vet ni vad? Man blir trött av helg, hur fel det än låter.

Förra veckan så besökte jag och Nathalie Ikea för att shoppa grejer till deras nya lägenhet. Vi var effektiva och fick med oss det mesta vi skulle, så det blev en sväng nere på stan där jag faktiskt fyndade lite. Vi hade båda ond träningsvärk som gjorde oss klagosamma, men det är väl inget ovanligt? Och jag hann bara rida Ulit en gång innan han tappade en sko. Så vi får hålla tummarna att det går bättre den här veckan, för jag vill ut i solskenet!

Fredag
I fredags kväll så blev det invigning av Nathalie och Petters lägenhet. Josefine tog sig ifrån E-boda och agerade chaufför för kvällen. Vi hann även med ett besök hos Joakim där grabbarna förfestade inför en kväll i Kalmar. Det var himla skoj att se dem! Hoppas grannarna gillade Kalmar-sången för Martin Carlsson gick på som en duracell-kanin!

Lördag
På lördagen stod det jobb på schemat, efter lite soldyrkande såklart. Jag skulle upp till Målerås, så pappa tyckte vi kunde ta motorcyklen upp. Det var ett tag sedan jag åkte så det var himla gutt! Resten av dagen bestod alltså av jobb, kan säga att fönsterputsning inte är så skoj. Kvällen avslutades med god mat (och friterad camenbert!) och lite tv-tittande innan jag somnade gott i min säng.

Söndag
Igår så var det besök i Oskarsham för att fira Carros födelsedag. Det var mycket folk och farligt mycket påskgodis. Det var trevligt men jag hade mer jobb som skulle utföras på kvällen...

Det är värst vad solen tar och vad jag var vår-trött igår! Får se om jag är piggare idag, för ikväll blir det bugg!




(Ja, Nathalie var aggressiv och Martin sjöng.)