Födelsedagsfirande

Det är inte vilken dag som helst, för det är Ulits 22års-dag! Jag fick ett sms som sade att jag borde ge grabben något extra då det faktiskt är hans dag. Han och jag firade (även att alla skorna satt på) med att ta oss ut en runda i skogen. Solen sken och fåglarna kvittrade, precis så som det ska vara när man sitter på hästryggen. Efter turen så fick han några äpplen och sockerbitar innan han fick gå ut till sina kompisar i den soliga hagen.

Jag vågar inte riktigt räkna på hur många timmar som jag har lagt i stallet. Men på samma gång så kan jag inte räkna alla gånger som jag har flugit på moln efter dessa lyckade timmarna (och hur förbannad jag varit de andra stunderna). Jag är glad och tacksam över de här sex (?!?!) åren som jag har fått vara en del av den här underbara krakens liv.