Home

Nu är jag hemma i mitt flickrum igen. Jag är kluven, för det känns alltid att lämna Micke men hem är alltid hem. Och vårt kök är mycket renare än studentkorridorens kök.

Jag kan väl direkt erkänna att det blev ett par skor. De är brutalt snygga. Och då menar jag brutalt för jag hade så ont i fötterna efter fredagens utgång, men ack så snygg jag var i mina heels. Det blev utgång till Blekingska som i princip ligger runt hörnet ifrån Mikaels boende. Det blev en mycket lyckad kväll, med dans och öl för en tjuga!

På lördagen så kom Nathalie (själv, för Petter är en svikare) till Lund. Vi mötte henne på stationen och gick till Subways för att uppleva den ultimata beslutsångesten. Gott som sjutton och en promenad i det underbara vädret gjorde pricken över i:et. Jag och Nathalie tog oss till Nova för att shoppa (ja, ett par skor till - söta tygdojor). På kvällen så blev det frallor, kex och alldeles för mycket ost, men gud så gott. Hann pratas om mycket onödiga och nödvändiga saker, precis som det ska vara.



(Fler bilder kommer)
Kommentarer
Postat av: Rickard

Skor!?!

2009-04-20 @ 07:56:25
Postat av: Stina N

Ville bara säga att det är skorna som är dem viktiga, sen att de skaver och har sig hör till. Bara man är snygg! Rätta takter. Bor han på Vildanden eller?

2009-04-20 @ 14:27:25
Postat av: Anonym

Precis va ;) Där bor ju min syster med serru! Japp, då ska jag ner, du med eller? Isf kanske vi kunde träffas? :)

2009-04-20 @ 16:49:45
Postat av: Anonym

Ja precis! Aa, men min syster bor där med vettu ;) Kunde tyda några bilder som kunde passa in där från din vistelse. Japp, det ska jag! Ska du? isf kan vi kanske ses? :)

2009-04-20 @ 16:57:21
Postat av: Malin

Jaså? Då får jag hålla utkik nästa gång! Ja, jag funderar på det men har inte bestämt något. Det vore ju jätteskoj att ha någon mer man känner! ;)

2009-04-20 @ 23:08:35
URL: http://popfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: