Fredag?!

Nämen, det var värst vad det känns som fredag?!  Min bror kommer hem - det känns som fredag. Veckans jobb är utfört - det känns som fredag. Jag känner mig förväntansfull - det känns som fredag. Det blir nog tacos ikväll - det känns som fredag.

För veckan som har gått har varit bra. Jag har hunnit med bugg med Kalle som gick toppen, första fikan på uteserveringen avklarad med Amanda, två ridturer ut i skogen, film med Martin & Joakim. Sedan har jag försökt utföra allt jobb nu i veckan i stället för på helgen eftersom jag åker imorgon och nog blir borta i en vecka.

Så idag så har jag strykt och packat. Och jag gillar listor. Nej, jag älskar listor. Det känns så behändigt och tryggt med en lista. Jag gillar att man har översikt och en plan med det man gör, och så känns det ju så tillfredställande att stryka över något när det är klart!