Cookie Dough

Det är synd att vädret inte varit lika fint som det var i helgen, men jag har njutit i alla fall. Mest har jag (läs vi) slappat. Jag har hunnit med några rundor till Nova Lund för att kika på utbudet och gissa vad: jag är kär i ett par skor! De är skyhöga och med rosett bak på hälen, oh så vackra! Får se om det blir en runda till imorgon och då får vi se vad jag får med mig hem...

Idag så var vi på nationen Blekingska och ordnade ett gästleg åt mig. Tur jag läste de där kurserna, som jag för övrigt fick besked om att jag fick godkänt på. Så imorgon blir det nog utgång här i Lund. Nathalie och Petter anländer väl imorgon kväll men vi sparar utgången tills på lördag med dem.

Jag vet att jag är efter, men idag så föll jag för nymodigheten Ben And Jerry's. Jag var nyfiken och slängde ut pengar (rent praktiskt så betalade Mikael) på den hutlöst dyra glassen, med smaken Cookie Dough (vaniljglass med chocolate chip cookie-deg). Och ja, OH MY GOD. Det var verkligen cookie dough i den! Jag är imponerad och till och med Micke föll för den. Nu ska vi bara vänta på att sockerkicken sätter in!