Att leva i en resväska.

Jag måste ge mig själv en klapp på axeln idag, för jag har tamej tusan varit effektiv. Jag har hunnit med ärenden, jobb, ridning och nu har jag packat. Packning är min nya hobby om det är någon som undrar. Idag kände jag mig modig och vågade packa utan en check-lista (vi får se hur kaxig jag är när jag upptäcker att jag glömt hälften).

Så imorgon så tar jag tåget ifrån Kalmar till Linköping för att hälsa på grabbarna. Till slut har vi lyckats att få ihop våra helger så att det blir av! Det vankas ju även bra väder, vad mer kan man önska?

Jo, man kan önska att vädret håller i sig över Valborg också. För då lär jag åka neråt landet igen, mot Skåneland. Det är en fundering i alla fall, vi får väl se om det hela går i lås.

Efter en del rensing i mina garderober så insåg jag att alla mina jeans passar, trots att det finns några par ifrån sjuan! De ni! Jag är nöjd, så de så. Fast jag gillade inte mina 70-talsinspirerade (kända som ängel-jeansen under högstadiet) så de blev ett par shorts.


Jag behöver sol, jag vet.