I was too young, not interesting at all

Jag har nästan spenderat hela dagen i sängen för jag har börjat läsa om Fredrik Lindströms "Världens dåligaste språk". Och för att jag vaknade på helt fel sida idag, kände ingen mening med att gå upp. Det är läskigt hur man ibland vaknar och inte ser någon mening med någonting, eller är det bara jag?

Som sällskap har jag haft Hello Saferide's nya album 'More Modern Short Stories from Hello Saferide'. Än så länge är jag inte övertygad (kanske för att jag är djupt kär i 'Introducing'), ljudbilden skiljer lite sig från första albumet . Men texterna är underbara som alltid när det kommer till Annika Norlin. Sedan har jag även börjat sniffat lite på Bloc Partys albumsläpp, 'Intimacy'.

För att försöka vända mitt humör så har jag tittat på OK Go's videos på youtube och vem kan annat än att le? Vi får se om det räcker med löpband för att ge mig en bra helg, den startar dåligt.

(Hello Saferide - Lund)