Love comes like surprise ice on the water

Idag känner jag mig nästan duktig, de ni! Eftersom jag har alldeles för mycket tid så försöker jag sätta upp i alla fall ett mål för var dag, som att stryka, gå en promenad, rensa en garderob etc. Idag var målet att rida, vilket jag också gjorde. Men jag tog cykeln och trampade halvtimmen dit & även hem. Och eftersom Lisa stod och målade i solskenet så erbjöd jag min hjälp, vilket var riktigt skönt med lilla Elsa jollrande i barnvagnen. Tänka sig att det ska kännas så bra att faktiskt göra något.

Love comes like surprise ice at dawn
Och imorgon så ska jag faktiskt till Aledal på Öland och träffa min kusin för att rida hennes "extrahäst". Det blir spännande, minns inte när jag red någon annan häst än Ulit.

The world ends at your window tree
På lördag är det den årliga marknaden i Bäckebo där vi alltid träffar släkten för lite firande av morfar. Brukar även springa på lite andra kändisar på marknaden, haha. På kvällen hoppas jag på utgång till KM med nära och kära för lite "catching up".

Stretched down on the bathroom floor thinking
Of fair days your future may hold